Gi burgare med Oopsiesbröd...

800 g nötfärs
1 ägg
salt, peppar
smör

Gör så här:
Blanda samman färs, ägg och kryddor. Forma till 12 små hamburgare. Smält smöret i en stekpanna och stek hamburgarna några minuter på varje sida tills de är genomstekta. Varva dressing, salladsblad, skivad tomat , skivad lök och hamburgare me "Oopsiesbröd"
Istället för hamburgerdressing brukar jag köpa Arlas Lätt Creme Fraiche Paprika & Chili

Carina

Tänkte lyxa till och baka oopsies i helgen jag också, längtar efter bröd.

Keso kommer jag aldrig kunna äta mer som det känns nu, växer i munnen, bläää!

Har ni gått ner nå´t då?

3,8 för mig och 3 för Stefan (han har inte gått ner sista veckan alltså)!

Kram Carina

Anonym

hejhej! allt bra? :D

Ann

Hej hej! Jag är tillbaka! Mejla mej på annsan2009@live om du vill ha lösen!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress