Man ska äta för att leva och inte leva för att äta.

Detta delikatess knäcke hittade jag på Ica Maxi i vår stad som vi smakade på i helgen. Jag hade en rest av  en ädelost med whiskey smak och. som smakade bra till. Lite bättre än allt snacks som ungdomarna drog i sig
 kan tyckas =) men LITE sugen blev jag när de poppade popcorn.

I helgen åt vi även dragen gris( pulled pork) men då o gi anda. Jag har nått mitt mål nu och har nu börjat sakteliga intaga lite mer kollisar men äter inte potatis och pasta ännu. Jag tror de är lite värre för mannen som är en riktig sockerbomb, här hemma går det nog bra men de är nog värre när han är på sina resor med kunderna. som bjuder på luncher och middagar =)

Therese

Tack för grattishälsningen! Har ju snöat in på scrapbooking så det blir att tillbringa mesta tiden vid skrivborden och klippa och klistra. Håller på sätta in foton i album och har kommit in på jan 2008, riktigt kul är det.

Duktig du är som gi:at.

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram

mamma

Du har alldeles rätt i vad du skriver alla borde äta sunt. Kram

soffie

ser smaskigt ut det där,jag kör GI under veckorna men sen på helgen så tycker jag är värd både en pilsner å kanske potatisgratäng,

MATBLOGGEN



Så gott det ser ut, och nyttigt! :-)



/ Jenny

http://pernillawahlgren.se/bloggar/jennys-matblogg

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress