Ricotta och spenatfyllda kycklingkycklingfiléer
Haaalloj!...
ja ibland händer det!...att det dimper in ett inlägg mellan tystnaden här. Fortfarande plugg på distans mellan jobb, som tar tid o energi så jag knappt hinner med hem o hus, men till jul kanske det vänder. Idag torsdag och jag går mot arbetshelg då får man göra det bästa av det, så det blev lite smått o gott ikväll istället med ett recept från Allt o mat jag ändrade lite i receptet. Jag använde mig av  filéer som var tunt skivade  fyllde med ricotta blandningen och rullade ihop kycklingen med en baconskiva runt. Istället för champinjonerna så fick det bli Kantareller plockade från våra kära grannar Roger o Louise.
Jag önskar er en go o skön helg!
Receptet  på matenhittar ni HÄR
 
åsa secher

Hej! Du som är matintresserad och tar så fina bilder, vet du om att du kan tävla på Instagram med en bild på din läckraste kycklingrätt och vinna biljetter till att se finalen av Årets Kock live? Bara att ladda upp och tagga #gulapippin :) Läs mer här: http://gulapippin.se/

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress