Latmask....
Idag så är det ett jäkla skitväder +10 i morse.. var det nästan att jag skulle ha satt på mig vantar.. så kallt var det.
Regnat har det gjort i stort sett hela dagen. Nu blir det semifinal mellan Tyskland- turkiet så nu blir jag en latmask ...sorry!!

Pialotta

Jaså minsann du blir latmask nu:-) Inte jag för när Sverige åkte ut åkte jag oxså ut ur Fotbollssoffan:-)

Nä men jag är inte alls intresserad av den där bollen som sparkas av. Bara när de svenske visar sig.. de åkte ju ut snabbare än kvickt så det blev inte mycket nött på soffan.

Nu har jag suttit här och klickat i dina olika "Rum" på bloggen och du har en del intressant här. Läste just om "Jonas" brev till faren.. så sant så.

Barn är barn och de ska vi vara rädda om och skydda så gott det går. MEN det finns tvärtom oxså.. barn som får vara rädda om sina föräldrar minsann, för det sitter och porr eller spelsurfas som aldrig den.. hörde det på radion igår här..

Ha de fint kram på dig Tina.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress