De blev en dag på stranden...
Fasen så gott vi har mått idag..klev upp 09;00 packade fikaväskorna..termosen full med varmkorv o kokat kaffet..bredde mackor..men fick bara med den yngre sonen. Jag har gjort mitt första dopp i år om jag kan väl inte säga att det var varmt o inte kallt heller..så där mitt i mellan men kul var det.
Bilder från gullsand tagit med mobilen

Pialotta

Va kul ditt första dopp.. ja har oxså varit iväg idag och ska med en väninna i morgon.. man får passa på nu snart blir det alldeles säkert dåligt väder igen.

Mobilkameran är bra att ha me sig.. alltid för man vet inte vad som dyker upp:-) Härlig strand du oxså varit på.. sand, sand, sand.. överrallt:-)

*Kramar

soffie

å vilken härlig strand..

underbart det såg ut..

må gott idag

Sickan

Åh,det ser skönt ut!

ha det bra!

kram!

alexandra

hejsan !

jag har skaffat mig en blogg i syfte att redigera designen så ofta som möjligt. jag lägger upp bilder på varje ny design och du är jätte välkommen att kika in för att kanske få idéer till din egen blogg? för att bli uppdaterad varje gång kan du också följa bloggen med bloggkoll om du vill. ha en bra dag ! /alexandra

Inger Maryissa

Vilken härlig strand och vilka bra bilder man kan ta med mobilen nuförtiden.

Och säkert skönt att ta ett dopp i denna värme.

Ha det så gott.

Kram



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress