Kräftmiddag...
Så blev det äntligen dags för lite kräftor..har gjort en broccolipaj till för att det skulle bli lite mer matigt
En god sallad med mango,avocado,salladslök o rödlök, tomater, gurka  lite olivolja o äppelcidervinäger o salt o peppar
Aioli o en skagenröra, oliver , rosevin till.
Tjingeling....
Ann

Ingen risk! Spelat trav två gånger på 12 år så:))

Soffie

ser gott ut,hoppas ni får det jätteroligt!!!

ejmis

Mmmmmm, ser gott ut!!

Oliver har jag aldrig ätit till kräftor...måste testas.

Ann

God morgon!

Ann

Jo tack de gör ju det! Men gud så hungrig jag blir varje gång jag kommer in på din sida:))

Sickan

Ohhhh,vad mycket gott!!

Hoppas ni hade trevligt!!

Kram på dig!

Pialotta

Det där var riktig kräftfest det:-) Visst är det gott så gott så man kan äta det flera gånger:-)

Läste neranför om din son.. herre milda tider, det där kunde gått riktigt illa.

Jag förstår dig .. oron över ungarna i de åldrarna är lika mycket om inte mer i moppeålder.

Kramar

Jeanette

Jag ÄLSKAR kräftor och blir såå avundsjuk när jag ser dina bilder!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress