Långkok som tål att väntas på

Igår tidigt sattes den dragna grisen igång med 5 timmar i ugnen. Ja det tål att väntas på men underbart gott. Detta blev mitt första mobilblogg inlägg,,någon gång är den första ;)! Är själv på väg mot Umeåstad då sonen ska skriva en tenta. Lycka till Danne!...Ha en en underbar dag!

Synnøve

Dragna gris???

Nu undrar jag vad du ska bjuda på alltså :))

Kram Synnöve.

Helena Ljunggren

Dragen gris är något som jag aldrig har provat men som jag har förstått att jag måste ändra på :D

Tinas Skåpmat

Synnevö: Ja det är inte som man kanske kan tro då man hör namnen, men detta är så gott titta här om du unrar vad detta kan vara!http://tinaz.blogg.se/2010/september/polled-pork.html



Helena; Men detta måste du testa ...jag tror inte du blir besviken underbart mört o gott, och kryddningen kan du ju fundilera med lite med hur du vill, många använder bbq sås på och lite kryddor.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress