Mitt vita Vinterland....

Idag var vi ute på en 1 1/2 timmars prommenad, tempen visade -11 och solen var även framme den korta stund den visar sig....så härligt!

Sofie / Mumsfillibaba

Vilket härligt vinterlandskap. Precis som det ska vara. Här i Göteborg kom det lite snö i fredags som slaskade bort igår. Två plusgrader och regn. Då håller man sig helst inomhus! Grr...

MÅ Gott, Åsa

Tjusigt! Här är det kallt idag och rimfrosten ser ut som silver i solskenet!



Jag väntar på lite mera snö så att det går att göra riktiga skidspår.



Din kyckling ser otroligt god ut!

Carina

Ser underbart ut!

Vackert och vilsamt enligt mig.

Enligt många andra det värsta som kan hända!



Erat kök är så otroligt vackert och teglet är precis så som jag hade velat ha men som inte funkar.

Blir tapet istället,sista utvägen!

Kram Carina

Therese

Vilka härliga bilder. Jag va ut och gick en sväng igår på morgon när det va -17 man vaknar till liv om man så säger innan man ska på jobbet..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress