Dragen gris i taco version

Idag drabbades jag av en åkomma"latmasken" slog till i kroppen så det har inte varit många knop här, vilket är rätt skönt att bara vara. I morse drog jag igång en rubbing till långkoket Pulled pork" dragen gris" denna gång twistade jag till den med lite andra kryddor än de som står här i receptet jag gjorde den lite hottare med chili och tacosås stark. Denna gång serverade jag det med taco tubs o pitabröd och sallad och en ny creme fraiche som kommit från Milko kantarell & cognac mumsigt värre blev det.

Mårtenssons kök

Dragen gris låter verkligen som något helt annat än det är:) Gott i vilket fall.

Synnöve

Dragen gris ja....

Låter som full och go hihi.

Men det ser gott ut.

Ska se om jag hittar den där creme fraishen med kantarell och konjak...



Ha en fin måndag nu.

Kramen Synnöve.

Carina

Bara namnet får en att bli nyfiken juu ;)

Just nu är jag lite i en våga-vägra-köket-period.

Tycker inte alls att det är speciellt roligt, men som vanligt när det gäller mig går det i vågor. Snart är det nog skoj igen gissar jag!



Du ska prata löner osv på samtalet gissar jag, sånt psssar få bara, inte mig det minsta lilla.

Hoppas du är br apå att sälja dig själv :)

Kram Carina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress