Grillat med kantarellsås

Fantastiskt härlig tid nu när solen o ljuset är här. Jag har varit en dålig bloggare o besökare på alla plan.
Men de så jag är man är inte på topp allt jämnt o jag är inte heller en sån som vill känna det kravet när det finns tid för en del annat. Men jag gillar helhjärtat när ni besöker mig o ännu bättre när ni ger ett tassavtryck när ni är här för lite feedback.
Här hemma går igentligen tiden till hockeymatcherna för vårt AIK (Skellefteå) nu när de är i Semifinal, maten blir oftast  snabbt o enkelt  i samband till match.=)
Hoppas ni får en hel suveränt skön helg!

ejmis

Tack för påminnelsen om kantarellsås. Jag har ju massor av både gula och trattisar kvar =)

Camilla

Så gott det där såg ut!

Mästerkocken!

Mårtenssons kök

Äsch, man kan inte hinna med allt alltid, huvudsaken du käkar mat:) God sådan är ju ännu bättre...



Hoppas du får en fin vecka.

Therese

Ibland så är man inte på ile helt enkelt. Jag tappade pösen lite när det började jävlas med bilderna men men jag kommer tilbaka så småningom. Kantarellsås är ju så underbart gott..

Trevlig vecka på dig!

Straw

oj detta såg jätte gott ut precis som mycket annat på din sida, själv har jag precis börjat blogga men kommer självklart att titta in hos dig igen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress