En utmärkelse

Så glad man kan blir när man får respons för de man brinner för, Har fått en utmärkelse ut av Växelhäxans matblogg  och hennes utlåtande gjorde mig så glad ....

-Tack för att du är en sån inspiration och lagar så himla god mat hela tiden, tack för att du finns.
Som jag säger så tycker jag att det är inspirerande att dela de gemensamma intresse vi har och få feedback på de vi brinner för =)
Tack Therese!

Här skall jag skriva 3 saker jag gillar med mina läsare!

- Jag gillar att laga god mat men ändå med ett tänk att det skall vara gjorda av bra råvaror och gärna från grunden så man vet vad vi stoppar i oss. Och de ser jag ofta de läsare jag besöker anamma.

-Jag gillar även att få feedback från mina läsare men jag kan känna att jag är dålig besökare själv ibland men det beror inte på bristande intresse utan av tidsbrist...man har ju trots allt ett liv utanför IT livet oxå =D.

En annan sak jag gillar med en del läsare det är deras fina bilder de tar på sina rätter..känner att jag är långt ifrån dessa ramar, o men jag försöker på mitt vis. Men jag är väldigt imponerad för visst håller ni med är det kul att se hur en rätt ser ut i verklighet innan man praktisera den själv.
Ja det var väl de jag kom på =)

!
Med utmärkelsen följde också fyra regler.

De är:
1. Tacka den person du fick den av.
2. Kopiera utmärkelsen till din blogg.
3. Dela tre saker som du gillar med dina läsare.
4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse

Då bryter jag genast den sista regeln och hoppas ingen misstycker =/... för jag tycker alla som besöker mig och tar sig tid att lämna ett litet meddelande  är värdig denna utmärkelse!! så det så!... sä mina  kära vänner ....

VARSÅGOD! den är er...♥
mamma

Vilken fin utmärkelse den är du värd.Kram

Carina

Det är du värd!

Och jag tycker dina matbilder är jättefina,

så pass att jag blir hungrig varje gång jag kikar in. Idag var det pannkisarna som fick mig att dräggla!



Undrar varför det inte funkar att bocka i Kom ihåg rutan här hos dig?

Allt är borta varje gång konstigt nog



Kram Carina

Synnöve

Hej Tina.

Nej för sjutton, köp INTE Herrljunga glöggen. Bortkastade pengar ska jag säga.

Du kan lika gärna värma saft!

Sött, sliskigt och otäck smak.

Men ska jag säga att den med mandarin och chili var bäst, även om den var söt som sjutton den med.



Lägg heller pengarna på Blossa X.

Det kan jag varmt rekomendera.

Kramen och grattis till utmärkelsen :))

Synnöve.

Tinas skåpmat

Carina o flera: Få kolla upp det här med "där här kom ihåg rutan"... så snart det tar mig tid =/

// Tina

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress