Dagensmiddag......

Spagettilåda .......
en populär rätt här hemma.


Håller fortfarande att knåpa på min privata sida....men jag hinner inte sitta så ofta med den eftersom jag måste flyttat en del inlägg. från denna, och så händer det en del hemma som måste göras .....ha tålamod! ;) 

Carina

Pasta har jag ännu inte börjat äta, saknar det heller inte tack o lov!



Här hemma var killarna om möjligt ännu mer lyriska över soppan är tjejerna var!

Kram Carina

Tina

Carina: Jo jag har verkligen saknat pasta men kör med fullkorn och dinkel i de mesta....potatis kan jag klara mig utan faktiskt...sedan håller jag mig från de söta dricka och carra, men till helgen blir det nog att jag skall unna mig glögg och se om jag hinner göra dina ostbollar... och kanske jag hinner baka lite saffransbröd.

Kram Tina!!

Kram!



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress