En god räkis......

Vilken härlig dag det blev igår...vi tog faktiskt  MC:n till Stackgrönnan och åt en fett stor räkmacka o kaffe de var otrolig gott.
När vi skulle köpa mackorna fick jag se en lapp där de stod - måsrning ny räkmacka ersätt ej-
 jösses tänkte jag kommer vi att bli attacerade  nu av ett gäng måsar nu när vi tänkte frossa på....hade ingen lust att dela med mig av den eftersom jag var hur sugen som helst....... men vi klarade oss inte en mås så långt ögat såg.
Sedan så tog vi oss vidare och hyrde lite filmer, där jag hyrde en som var så jäkla dålig så jag fattar inte hur den ens fick stå i videohyllan.....så vi hoppas de andra 2 är ett snäpp bättre.
Här laddas de för jobb i helgen....de är med lite oro eftersom vi har det lite kännbart i sommar ....fast har man gjort denna så har man tagit sig över puckeln.
Tack för kommentarena i de tidigare inlägget , jag börjar faktiskt vänja mig nu vid en kort frisyr och skönt när man tvättat det att tjorva ur det..

Bild tagit med mobilkameran

Jessica

Ojoj, det var ingen dålig räkmacka och tur att ni slapp måsattacker =).



Ha en bra helg!

SOFFIE

wow vilken macka å tur ni ej blev anfallna av måsarna!

gokväll

Lisbeth

Gud så gott!!!



älskar räkor, när vi var på Torekov i halland förra veckan åt vi både färska räkor och rökta räkor, kan bara säga mmmmmmmm........



kram lisbeth

Annelie

Gahhhh så god den ser ut. Vår marina ser ungefär lilkadan ut som er, fast vi har inget hopptorn.Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress