Toast med kallrökt lax.....
Här tog jag lite av de som fanns hemma.
4 formfranskor som fick lite smör på sig.
Ruccolasalladen la jag på skivorna som ett täcke. Sedan över med den finskivade kallrökta laxen.
Ovan på detta 2 msk creme fraiche o rödlök, och lite röd caviarrom på toppen.
jenny

Hmmm...inga dåliga grejer du har hemma, bara så där!?

Ser mega-smaskigt ut!



Jag kanske ska svänga ihop något av det som finns här hemma...En morotsbrödsmacka med en bit förskrämd torr ostskiva på???

(Behöver jag nämna att vi bör handla i dag?? Haha!)



Fast iofs så HAR jag 4 lådor färska kantareller som Dottern gav oss när hon kom upp i gårkväll!!!

Den Älskade ungen hade varit ute och plockat innan hon for iväg, och DESSUTOM hade hon för ett par dagar sedan varit på Sjöbo marknad och där hade hon köpt en SPETTEKAKA med sej till mej!!

I LOVE!!!!



Tror jag tar mej en bit nu...((:

Kram på dej från blåsiga Bohuslän!

//Jenny

Tina

Jenny: Ja ibland händer det att man har några snuttar av något, så man kan sno ihop något på en grisblink...men de händer som sagt inte varje dag ;)

Ha det gott du med

kram!

Annelie

Ser jättegott ut =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress