Snabba kycklinglådan.....
1 stor grillad kyckling
1 pkt fullkornspasta
200 g färska champinjoner
1 paket tärnad  bacon
1 vitlöksklyfta
1 röd paprika tärnad
1 gul lök
1 pkt kelda ostsås (400 ml)
Salt  o Svartpeppar

Gör så här:
Koka pastan o lägg den  sedan i en smord form och klipp pastan i mindre bitar.
Bena ur den grillade kycklingen o skär i mindre bitar och strö det över pastan.
Tärna löken, svampen och paprikan ,vitlöken o fräs i lite smör.
Slå sedan fräset  över pastan och kycklingen.
Slå över ostsåsen o stö över lite ost.
skjuts i ugn i cirkus 15-20 min på 200g
Annelie

Ser jättegott ut och en rätt helt i min smak =)

Ha en härlig kväll! kram

Sickan

Åh,nu blev jag hungrig ........Som vanligt här inne :P



Kram på dig!

Sickan

Åh,nu blev jag hungrig ........Som vanligt här inne :P



Kram på dig!

Åsa.S

Tack, det receptet kopierar jag in i min att-laga-mapp! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress