Hair.....
Har idag varit till frissan..skrev tidigare idag att hon brukade göra mörkröda slingor i mitt mörka hår, men nu blev det lite ljusare röd eftersom jag hade ljusa slingor i sommar...men botten den blev svart. Och håret blev oxå betydligt kortare i nacken och även tunnat ut håret. Blev nöjd även denna gång, jag är en ganska tacksam kund tycker min frissa;)







Carina

Skitsnyggt verkligen!

SÅ ser jag också ut just när jag kommer från frissan men jag tycker att det är svårt att få

till det snyggt i bak när jag själv ska fixa till det tyvärr!

malinm

Jättefint :)

Josefine

fint :)

ejmis

Snyggt!

Sickan

skit läckert!!!

Det ska du absolut vara nöjd med!

natti och kramen!

Jeanette

Supersnyggt!!

Kram

Nettan

Jättefint !

Inger Maryissa

Oj,...vad snyggt det blev !!

Kan tänka mig att du blev nöjd.

Kram

Ann

God morgon! Skitsnyggt!

Synne

Det där var bara läckert.....

Undrar om man skulle passa idet där själv?

kramen på morgonkvisten.

Synne.

Ann

Ja man försöker ju men ändå tycker man inte man gör nog...typiskt mammor:)

Cissi

Väldigt snyggt!

Jag längtar till fredag då jag ska till frissan och lägga i lite färg i håret. Kul så här på höstkanten!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress