Vad ska man säga!!!...
Ooh shit.. om man får säga..det har varit en intensiv vecka i både jobb o fritid..jobbade idag 7-16 o i morrn detsamma  o hade planerat en lugn rogivande kväll med grill o kanske med ett glas rött till maten på lördagkväll efter jobb.... men icke sa nicke!!! när jag kommer hem har vi fått brev i lådan att vi skall vara föräldrar på byn lördagkväll mellan 19:00-22:30, vilken framförhållning..sammma dag!!!! vi kunde ju lika gärna ha varit borta..eller bortbjudna..vi provade att byta men det gick inge vidare...ta tjuren vid hornen o va vid synt..de ska inte va roligt jämt :)
hoppas någon tackar en !!

hoppas ni får en bra helg kramiz


Burre

Bra att ni ställer upp....

Pialotta

Så kan det gå, blir inte allt som man planlagt, men det är ju väldigt bra att ni är mossor o fassor på stan. Visst behövs det:-)

Ha de fint och promenera varligt så inget händer er.

Kram på dig.

tinaz

Svar: Burre o Pialotta.. tack för det, känns bättre :)

ejmis

Jag tycker om att ha framförhållning men det är ju inte alltid det blir så...

Inger Maryissa

Ja, håller verkligen med om att det var dålig framföhållning att de ger er beskedet samma dag att ni skulle vara föräldrar på byn.

Hoppas ändå att du fick en bra helg.

Kram



ejmis

Svarar i ett gammalt inlägg hos dig eftersom jag inte vill skylta med min arbetsplats.

Jag berättar gärna mer om jag kan maila dig?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress